niedziela, 12 października 2014

Tym razem Szczecin Szyje Aplikacje

English:
Maybe it's the passing summer, maybe other day to day problems but it was filled with great powerlessness and the feeling that everything is beyond me. My attempts to grasp and return to sewing failed time and time again. Sewing machine and I had quiet days. Well, that in October there were another sewing workshops by Szczecin Szyje - it was a great reason to get myself together. The sewing machine returned on the table and fabrics were scattered all over the floor again. I was looking at them for two days to find the inspiration and so I created the PP hedgehog - last homework declared on previous patchwork workshops.

Może to kwestia mijającego lata, może innych problemów dnia codziennego, ale naszła mnie straszna niemoc i wrażenie, że wszystko mnie przerasta. Próby ogarnięcia się i powrotu do szycia kończyły się raz za razem niepowodzeniem. Miałyśmy z maszyną ciche dni. Dobrze, że w październiku pojawiły się kolejne warsztaty szyciowe Szczecin Szyje - był to świetny powód do mobilizacji. Maszyna wróciła na stół, a materiały znów jak dawniej rozsypały się po podłodze. Siedziałam nad nimi chyba ze dwa dni szukając inspiracji i tak powstał jeżyk PP - ostatnia praca domowe zadeklarowana na poprzednie warsztaty z szycia patchworków.



Potem, już z czystym sumieniem wykonania pracy domowej, przygotowywałam się do nowych warsztatów z robienia aplikacji. Aplikacji nigdy jeszcze nie popełniłam, nawet nie próbowałam, więc nie mogłam zrezygnować z takiej okazji by pod czujnym okiem naszych instruktorek czegoś się nie nauczyć. Wyszło super - tutaj jest instrukcja jak wykonać aplikację. Muffinka będzie podkładką pod kubek, a łapka jest początkiem zupełnie nowego projektu (na który, mam nadzieję, nie każę Wam czekać do grudnia).





A teraz, skoro już się pochwaliłam, wracam do bloczków z domkami od b-craft. Praca wre aż miło :-)

8 komentarzy:

  1. Jeżyk jest bombowy :) Aplikacje pięknie Tobie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane aplikacje :) Babeczka do schrupania ;) Jeżyk jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam tam być tylko miejsc zabrakło :(.
    Aplikacje prześliczne, ta kolorystyka i precyzja wykonania- widać pasję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne aplikacje i na pewno zgapię od Ciebie ślady. Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję - jeśli tylko się podobają, to zgapiaj śmiało :D

      Usuń