czwartek, 4 września 2014

Zapowiedź Burda Szycie Krok po Kroku 2/2014 preview

English:
Recently we are overwhelmed with the number of previews - now Burda Easy discloses details of the new autumn-winter issue. Usually these previews neither boost my enthusiasm nor the need to have them - this time it's different and I will show you why. In Russia this issue will be on newsstands October 1st, Germany - September 17th,  - I wonder when it is available and here in Poland September 26th.

Jakiś ogromny urodzaj na zapowiedzi mamy ostatnio - teraz Burda Szycie Krok po Kroku ujawnia szczegóły nowego numeru jesienno-zimowego.


Zwykle te wydania nie budzą u mnie entuzjazmu ani potrzeby posiadania - tym razem jest inaczej i zaraz pokażę dlaczego. W Rosji będzie w sprzedaży od 1. października, w Niemczech od 17. września, a u nas 26. września.


Przede wszystkim jest ta sukienka - niby podobna do tej z sierpniowej Burdy ale zupełnie inna. Elegancka, nowoczesna i seksowna. Burda obiecuje, że w nowym numerze będzie więcej informacji na temat wycięć - czekam z niecierpliwością.

Ten sam model co powyżej, poznaję po klepsydrze z przodu, tutaj w zupełnie innej odsłonie. Jeśli ktoś nie przepada za wycięciami ma odrobinę bezpiecznej klasyki.

W numerze znajdziecie też nieco krótszy model z długimi rękawami oraz bluzkę z klepsydrą z przodu.

Zdjęcie pochodzi z p-an-da.com

Jesienią koniecznie trzeba wyposażyć się w bluzy, ta łączy w sobie styl sportowy - bo bluza i romantyczny - bo ma falbanki. Jeśli widok przodu nie przekonuje, zajrzyjcie do p-an-dy jak wykończony jest tył - zdradzę tylko, że bluza zapinana jest na guziki.

Jeśli nie bluza, to może swetr o podobnym kroju? Burda przygotowała również model wyglądający jak swetr ze ściągaczami wykorzystujący sercowe cięcie przodu.



A jeśli ani bluza, ani swetr nie przypadną Wam do gustu, to może chociaż taka bluzka? Jak to w Burdzie Szycie Krok po Kroku - jeden pomysł w wielu odsłonach, każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

Do zestawu jest mini spódniczka - prawdopodobnie taka zwyczajna, szyta z trapezów, ale dzięki wzorowi w pepitkę wygląda interesująco.

Zdjęcie pochodzi z p-an-da.com

Mam nadzieję, że patrzę tutaj na sukienkę, bo wpadła mi w oko, podobnie jak ta czerwona na pierwszym zdjęciu. Chcę, zdecydowanie chcę.

Zdjęcie pochodzi z p-an-da.com

Możliwe, że top jest do uszycia - zwykle na stronie p-an-dy jest wtedy osobne zdjęcie, tym razem nie ma ale opis na stronie Burdy wspomina o bluzce ze skóry, więc może może...

Natomiast na pewno jest w numerze wykrój na flanelową spódnicę z falbaną. Nie lubię asymetrii, ale czuję jakiś dziwny pociąg do tej spódnicy. Może mi przejdzie.

Satynowa bluzka i ogoniasta spódnica. Bluzka wykorzystuje motyw klepsydry z pierwszej sukienki jako trójkątną wstawkę. Szczerze mówiąc całość wygląda dość niechlujnie przez pomarszczony na szwach materiał.

Co do spódnicy waham się między określeniem dziwna, a interesująca.

I kolejna bluzka z trójkątną wstawką z przodu, ale wykończona  dekoltem wodą - od razu jakoś lepiej to wygląda, bluzka nabiera elegancji. A może to tylko kwestia tego, że tu materiał ładnie układa w miejscach szwów?

Sukienka z asymetrycznym suwakiem - elegancja i minimalizm z odrobiną zadziorności. Podoba mi się.

Z tego samego pomysłu skorzystano tworząc żakiet - krótszą wersję tej sukienki z długimi rękawami.

Zdjęcie pochodzi z p-an-da.com

Skoro doszliśmy do tematu żakietów, mamy taki z rękawami długości 3/4, zapinany na haftki. W sumie wygląda interesująco. Kształt zaszewek sugeruje, że z podobnego wykroju korzysta poniższa marynarka i płaszcz.

Spódniczkę trudno rozszyfrować przez ten kontrastowy wzór, ale jakby się przyjrzeć to przód składa się z dwóch kawałków łączonych łukiem.


Żakiet wykończony falbaną - skromniejsza wersja modelu prezentowanego w Burdzie na październik. Trochę elegancki, może trochę sportowy w zestawieniu z jeansami. Obiecałam sobie, że w tym roku jakiś żakiet uszyję - to może być ten.


Wełniany płaszcz w stylu lat 60-tych o nieco podwyższonej talii - na tym zdjęciu wygląda świetnie - może to zasługa intensywnego koloru? Ciekawe co powie rysunek techniczny.

Nie potrafię powiedzieć czy podoba mi się płaszcz czy może tylko zdjęcie. Wygląda bardzo stylowo taki rozwiany, ciekawe jak prezentuje się po zapięciu? Opis na stronie Burdy mówi, że uszyty jest z dwóch różnych materiałów ale nie podaje szczegółów.
Zdecydowanie na ten numer się zdecyduję. A jak Wam się podoba?

25 komentarzy:

  1. Hm.. gdzie Ty widzisz szwy i trójkątną wstawkę w tej bluzce z wodą?? Jakaś przyślepa jestem..
    Ta sukienka z klepsydrą fajna. Tylko nie mam pojęcia jak ją uszyć - to dobrze, że akurat model z SzKpK.
    W ogóle uratowali mnie tym numerem (mam nadzieję!), bo zwykła Burda wrześniowa kompletnie nie dla mnie.
    Ej, ale w ogóle to weź coś uszyj i pokaż wreszcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj się układowi wzoru - centralnie biegnie po skosie, boki bardziej pionowo. Sukienka z klepsydrą mnie urzekła, szczególnie ta z wycięciami - też cieszę się, że będzie KpK opisana.

      I na koniec kop na zachętę dla mnie :-) Szyję, chociaż nie mam czasu tego opisać i wrzucić. Poza tym po przeglądzie szafy w sierpniu trochę ciuchów po prostu naprawiałam - nie ma za bardzo czym się chwalić :-)

      Usuń
    2. A rzeczywiście. Ty to masz sokole oko :-)

      Usuń
  2. No, no - faktycznie ciekawy numer! Dwie sukienki baaaardzo mi się podobają: z suwakiem i ta różowa z klepsydrą. żółty płaszczyk też fajniutki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że jestem pozytywnie zaskoczona tym numerem :-)

      Usuń
  3. Spodobały mi się sukienki i żakiet. To wydanie Burdy będzię u nas 26.09 zapowiedź była w wiosennym numerze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dzięki za informację - zaraz uzupełnię!

      Usuń
  4. Widziałam już tę zapowiedź u p-an-dy i przebieram nóżkami z niecierpliwości kiedy będę mogła mieć tę Burdę w swoich łapkach. Jak dla mnie rewelacyjny numer. Podoba mi się dosłownie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tupiemy razem :-) Też się nie mogę doczekać!

      Usuń
  5. Ten płaszcz w stylu tak 60 - tych jest bardzo interesujący. To właśnie ze względy na ten model zastanawiam się intensywnie nad zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszczyk wygląda świetnie, jeszcze poczekam aż się rysunek techniczny pojawi - tak na wszelki wypadek. Ale przecież w tej gazecie, nawet jeśli będzie to trudniejszy model, powinien być dobrze opisany... Tak sobie mówię :-)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Pięknie by wyglądał z Twoimi stylizacjami :-)

      Usuń
  7. Ciekawy numer :) Wpadło mi w oko kilka sukienek - ta różowa z klepsydrą, kolejna różowa (miejmy nadzieję) sukienka oraz z zamkiem, W ogóle coś ostatnio bardziej zwracam uwagę na sukienki, mimo iż generalnie ich nie noszę. Ale może coś od tego numeru się zmieni? Tak czy inaczej numer raczej napewno zagości w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też mam nadzieję że to drugie różowe to sukienka. Nawet zaczęłam je czasami nosić, mimo że wcześniej różnie z tym bywało.

      Usuń
  8. Ten żółty płaszcz wygląda świetnie i klepsydra też ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płaszcz wymiata :-) A kiecka prawie na pewno jest moja!

      Usuń
  9. Oślepłam albo nic nie widzę.
    Wykrój na płaszczyk mam już z Anny 3/2013 w kilku wariacjach do wyboru; reszta strasznie przypomina "uszyj sobie worek" i tu tkwi chyba sedno sprawy - ja nie lubię workowatych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie - z Twoją figurą żal by było w workach chodzić ;-)

      Usuń
  10. Ciekawy numer się szykuje :) Dobrze że tu zalukałam :). Twój blog uwielbiam za to że nie muszę wertować stosów czasopism tylko klik, klik i już wiem czego chcę :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie :-) Przyznam że jak czegoś szukam, wiem czego konkretnie, to też wolę przejrzeć takie zestawienie niż szukać w papierowych wydaniach.

      Usuń
  11. Ja najczęściej kupuję gdy jestem przekonana, że coś z numeru uszyję, później okazuje się, że numer leży i nie używam, a gdy coś uszyję to wg własnego pomysłu, z głowy, metodą kombinowaną ;-) Ale pooglądać miło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze jestem przekonana że coś uszyję, a wychodzi różnie :-)
      Też lubię sobie pooglądać i porównać np. krój rękawa w bardzo podobnych sukienkach.

      Usuń
  12. Trzeba koniecznie kupić - już czekam z niecierpliwością :) Same ciekawe modele, fajne kroje - ajajajaj czekam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czekaj dłużej - od dzisiaj numer jest w kioskach! Ja już mam swój :-)
      Oglądam kolejny raz i dalej mi się podoba.

      Usuń