poniedziałek, 16 czerwca 2014

Zapowiedź Mollie Potrafi 07-08/2014 preview

English:
New Mollie is now on newsstands - exactly from today. As before, the issue has 122 pages and is thematically diverse although I must admit that projects for sewing dominate. And now selectively and tendentiously I will show you what ideas are hidden inside this issue. First of all sewing for home, for children, for the journey, and a short pictorial instructions for dyeing clothes - perhaps I will finally decide to experiment, because if not in summer, when? And there is even more like diverse jewelry, cross stitched lighthouse and other wonders.

Nowa Mollie jest już w kioskach - dokładnie od dzisiaj. Podobnie jak poprzednio numer ma 122 strony i jest zróżnicowany tematycznie choć trzeba przyznać że zdecydowanie dominują pomysły związane z szyciem.


Podobnie jak poprzednio całość numeru można przejrzeć na stronie wydawnictwa ale w małej rozdzielczości co oznacza mniej więcej tyle, że można obejrzeć obrazki. Zauważyliście że wyjątkowo na okładce nie ma rąk trzymających coś?


A teraz selektywnie i tendencyjnie pokażę Wam z bliska co zawiera ten numer. Przede wszystkim sporo szycia - dla domu, dla dzieci, na podróż, a do tego jest krótka obrazkowa instrukcja dotycząca farbowania ubrań - chyba wreszcie się zdecyduję poeksperymentować, bo kiedy jak nie latem?


Popatrzmy dalej - fartuszek i podkładki w kształcie lisków. Zdecydowanie przyjrzę się tym podkładkom, bo motyw bardzo mi się podoba. Fartuszek jakoś tak mniej.



A teraz zestaw podróżny - kosmetyczka i poducha w kształcie kota. Chyba w każdym numerze jak dotąd była jakaś kosmetyczka, chociaż wydaje mi się że za każdym razem była trochę inna. Zresztą porządkowania i organizowania nigdy dość :-)



Torebki - jedna na miasto, druga na plażę. Obie z aplikacjami i sama nie wiem która podoba mi się bardziej. Początkowo myślałam że ta w kwiaty ma kwiecisty materiał dekoracyjnie obhaftowany ale nie - to są pojedyncze kwiaty naszywane osobno! Dla mnie super!



Było dla kobiet, było na podróż, to teraz będzie coś dla dzieci - uśmiechnięta sukienka od Buktoli i kolorowe gatki. Zobaczcie jak fikuśnie wygląda ta kieszonka w sukience :-) A gatki to fajny sposób wykorzystania resztek materiału.



A ponieważ dzieci podobno z ubrań się nie cieszą, są też zabawki dla maluchów - aplikowane cyferki do nauki liczenia i urocze łódeczki z metkami - chyba widziałam podobne na kołderce u Pauliny.



A jeśli już tematy marynistyczne poruszamy, to zakochałam się w haftowanych latarniach - chyba trzeba wpisać haft krzyżykowy do listy rzeczy których muszę się nauczyć. Koniecznie.


Dla tych którzy lubią biżuterię też znajdzie się kilka pomysłów.  Przede wszystkim są obrazkowe instrukcje jak wykonać bransoletki z koralików - to dla tych o wielkiej cierpliwości. Dla tych o nieco mniejszej - pomysł na szybkie dziergane bransoletki. Też fajne - dalej klimaty marynistyczne - jakże stosownie na lato :-)



Do bransoletek można przygotować oryginalny naszyjnik z... nakrętek do śrub. Sam pomysł ogromnie mi się podoba, chociaż to rozwiązanie wiązane na sznurki :-)


A tu dowód na to że prace wykonane z wełny ogranicza tylko nasza wyobraźnia - instrukcja jak krok po kroku wykonać takie niesamowite krzesło, a z resztek włóczki można wyczarować pasujący do zestawu żyrandol.


I jeszcze kilka innych pomysłów, które po prostu musiałam pokazać bo są ładne i cieszą oko.



Źródło: ulubionykiosk.pl

12 komentarzy:

  1. Właśnie wyjęłam ją ze skrzynki na listy - zaraz przejrzę ja dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak wertuję, wertuję i wzroku nie mogę oderwać.

      Usuń
  2. Farbowanie interesowałoby mnie i gatki dla Luny by się przydały ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbowanie mnie od dawna intrygowało - jestem ciekawa jak te gwiazdy powstały. A gatki są urocze :-)

      Usuń
  3. No popatrzcie, a ja, jakże przewidująco, kupiłam miesiąc temu Dziecięciu białe rozwojowe gatki, z zamiarem farbowania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli pofarbujesz, koniecznie się pochwal, jestem ogromnie ciekawa jak to wyjdzie!

      Usuń
  4. podkładki pod kubek zdecydowanie wpadły mi w oko :) są takie słodkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że urocze? Widziałam już takie liski jako element na kołderce, ale podkładki są nowością.

      Usuń
  5. Niespodziewanie fajny ten nowy numer :) Poprzednim się trochę rozczarowałam, ale ten wyjątkowo mi się podoba, nie tylko ze względu na to, że dużo jest szyciowych projektów, pozostałe też fajne. Widać, że koralikowanie jest na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyciowe projekty zawsze cieszą. Fajnie co jakiś czas przeglądać starsze wydania i szukać inspiracji. Ja poprzednim numerem też byłam odrobinę rozczarowana, na szczęście tylko odrobinę.

      Usuń
  6. Jest coś w tym numerze. Coś fajnego :) Mnie również kilka projektów zauroczyło. I w sumie to pierwszy numer, który przekonał mnie do kupna. Będzie co robić latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! To szykuje Ci się pracowite lato :D

      Usuń