sobota, 31 maja 2014

CANDY na pierwsze urodziny bloga

English:
It's been a year since I run this blog - time flies so fast. When I was starting I didn't know how long would it last, whether the idea of ​​running a blog about sewing is not just another flash in the pan. However good supporting group such as Szczecin Sews, your positive comments and the ever-growing traffic on a blog are extremely motivating and today I know that I'm not going anywhere. I'd like to thank you all for the nice comments and visits to my blog to announce the first, and hopefully not the last, BIRTHDAY CANDY! Unfortunatelly it's only for Polish residents, but still - thank you very much for visiting me.

Mija rok odkąd prowadzę tego bloga (sama w to nie wierzę!). Szybko zleciało, a zaczynając na prawdę byłam pełna obaw czy tak długo wytrwam w moim postanowieniu, czy pomysł prowadzenia bloga o szyciu to nie kolejny słomiany zapał. Jednak dobra grupa wsparcia taka jak Szczecin Szyje, Wasze pozytywne komentarze oraz wciąż rosnący ruch na blogu działają niezwykle motywująco i dzisiaj już wiem, że ani myślę się stąd zwijać. W takim razie, aby podziękować Wam za te wszystkie przemiłe komentarze i odwiedziny na moim blogu ogłaszam pierwsze, i mam nadzieję nie ostatnie, URODZINOWE CANDY!


Zasady takie jak zwykle:
  1. Zostaw komentarz pod postem zgłaszając swoje uczestnictwo.
  2. Umieść banerek z informacją o Candy i aktywnym linkiem na swoim blogu lub udostępnij informacje o Candy na Facebooku.
  3. Jeśli udostępnisz informacje o Candy zarówno na blogu jak i na Facebooku - zostaw dwa komentarze, zwiększasz swoje szanse na wygraną!
  4. Miło mi będzie jeśli zaczniesz mnie obserwować ale nie wymagam tego :-)
Candy zaczyna się 31 maja i trwa do 30 czerwca do 23:59. Wyniki ogłoszę w pierwszym tygodniu lipca.

A teraz pora pokazać nagrodę. Ponieważ moje Questy w większości dotyczą Burdy, nie może jej zabraknąć również w Candy - są aż trzy numery! Przejrzałam moje zeszłoroczne zakupy i przygotowałam dla Was ponad 7m lekkich tkanin i kolorystycznie dopasowane dodatki.

1. Burda - trzy numery całkiem udanego rocznika w sam raz na lato: 5/2008, 6/2008, 7/2008 (szczegóły numerów znajdziecie na stronie Questa)


2. Materiały - łącznie ponad 7m:
  • biała bawełna w zielone paski, bardzo miła w dotyku, lekko elastyczna, doskonała na letnią sukienkę - 130cm x 2m
  • zielona bawełna gładka, kolorystycznie idealnie pasująca do pasków na biało-zielonej tkaninie - 150cm x 1m (kupon jest krzywo przycięty - od 0,9m d o1,1m)
  • granatowo-kremowy szyfon w duże kwiaty, lekki i prześwitujący, kupon na sukienkę - 130cm x 2,15m 
  • beżowa bawełna, kolejny kupon na sukienkę - 155cm x 1,8m 
  • podszewka ecru pasująca zarówno do beżowej bawełny jak i do szyfonu - 130cm x 0,85m



3. Przydasie - ponad 11m taśm, gum i zamków, oraz 1km nici - jak szaleć to szaleć :-):
  • miękka guma szerokości 5mm - 4m
  • flizelinowa taśma formująca - 4m
  • tasiemki rypsowe: brązowa i biała w beżowe wzory - po 50cm
  • nici: zielona x 2, szara, jasno i ciemno różowa - po 200m
  • zamki błyskawiczne: biały, ecru i zielony - 18cm, czarny cięty z metra z założonymi dwoma suwakami - 55cm
  • zamki błyskawiczne kryte (sukienkowe): granatowy - 55cm, biały - 65cm


A tu jeszcze zestawy poukładane kolorystyczni, żeby oczy nacieszyć. Pomyślcie o wszystkich ciuchach jakie można z tych materiałów wyczarować!




Zapraszam do zabawy!

62 komentarze:

  1. Naprawdę na bogato! :)

    Zapisałam się przez facebooka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Staję w szeregu i zaciskam kciuki, żeby mi się udało :)
    Wieści oczywiście poszły w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga i samych sew-kcesów ;)
    Naturalnie ustawiam się w rządku po nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. zycze szczescia innym a materialy sa sliczne...serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ile cudów! sto lat sto lat :d no może przynajmniej 50 :) banerek dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na fejsbuku też udostępnione :) tzn post z informacją o candy na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego :) Czekam na wyniki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Ja też włączam się do zabawy i udostępniam przez fb

    OdpowiedzUsuń
  9. taka nagroda i to jeszcze na takim blogu, to i ja się przyłączam. Właśnie wrzuciłam banerek na bloga, zaraz będzie i facebook :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i na facebooku też udostępnione :)

    OdpowiedzUsuń
  11. udostępnione na facebook Andrzej B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tkanin u mnie nigdy dość, więc zapisuję się do Ciebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyle nagród! Pewnie, że się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na facebooku też udostępniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw :) Zgłaszam się, obok takich cudów nie można przejść obojętnie :)
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/ewa.kuligowska.7/posts/864532543573570

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę tylko rok? To znaczy gratuluję, ale mam wrażenie, że podczytuję od lat :) To poproszę jeszcze dużo dużo kolejnych lat szyciowych wyzwań. No i może poszczęści mi się w losowaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńka!
    Oczywiście się zgłaszam - banerek będzie u mnie wieczorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I na Fb też udostępnione :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne tkaninki, dołączam się :) Banerek już wisi ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko załatwione :) przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce:)

    https://www.facebook.com/marta.zytka.5/posts/1487165611501693

    Na FB jako Marta Zet
    zytkamarta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudeńka, również biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. na FB i obserwuję jako Anna Michalak

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się z miłą chęcią :) udostępnione na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Postanowiłam udostępnić na FB, ponieważ nie mam wprawy i niestety wytrwałości, a co za tym idzie wielu odwiedzających na moim blogu. Poza tym nie wiem, czy baner to, to samo co post? A jeśli nie to samo, to nie wiem jak go dodać :/ Mam nadzieję, że FB wystarczy :) Pozdrawiam Anna Wójczyk

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejka już jest spora, ale i ja stanę:) Może poszczęści mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego z okazji URODZIN :))) Ja też się zgłaszam i biorę udział w zabawie!!!! Banerek jest już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  29. I jeszcze info na facebooku też jest :D

    OdpowiedzUsuń
  30. podlinkowane na FB na MummyLoveHM

    OdpowiedzUsuń
  31. Drugi link na moim blogu
    "Nasz świat... świat bez dziur i bez łat"
    w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja w końcu chcę zacząć szyć i taki zestaw baaardzo by mi się przydał. Dlatego równiez zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję rocznicy i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga i szyciu. Zapisuję się do rocznicowej zabawy bo jak wiadomo " szmat nigdy dosyć" i nawet jeśli szafa się nie domyka to nowe szmatki i tak kuszą. Pozdrawiam i do zobaczenia mam nadzieje wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  34. cuda cuda i jeszcze raz cuda oczywiście zgłaszam sie po nie:D
    Baner juz u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. O wow ! Nagrody są fantastyczne. Zapisuję się do gry ;)
    Banerek wstawiłam na blogu oraz obserwuję ;)

    P.S. Skromnie zapraszam również na swoje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Po akie nagrody aż wstyd się nie zapisać - może szczęście mi dopisze?:) Zapraszam do siebie w wolnej chwili pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne nagrody :) Spróbuję więc swego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Udostępnione też na fb jako Monika Pruchnicka

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję roczku :)
    i również zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się przez Facebook i trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Stoję w kolejce i czekam....takie nagrody dla początkującej "odzieżowo" szyjącej na wagę złota:) na blogu już jest, zaraz będzie FB:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluje roczku!!!! Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie również na rozdanie z okazji ....roczku :) http://negatyfffka.blogspot.com/2014/06/lakierowe-szalenstwo-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  43. super cukierasy, jakbym wygrała zaczęłabym szyć :)) staję do kolejki i czekam niecierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje rocznicy, ja też stanę do boju o te cudne tkaniny
    Banerek na blogu http://coijak-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ustawiam się w kolejce :) udostepniam na FB

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam swoją chęć i już na fb lece... iwilkawp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Dopisuję się do kolejki z wielką ochotą. I GRATULUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się !!! :)
    Banerek znajdziesz tu: http://naszskrawekziemi.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam chęć udziału :)

    joanka
    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. na fb udostępnione też :) na tablicy: Joanna Czaplejewicz

    OdpowiedzUsuń
  51. i ja staję w kolejce - www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się do candy ;) I mimo, że nie jest to konieczne, zaczynam obserwować bo warto ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! Jakie wspaniałości! To ja też się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. OO ustawiam się i ja w kolejce! Maszynę mam już od dawna, ale dopiero teraz wpadłam w szały szyciowy :) Na razie głównie ze starych ubrań ale wciągnęłam się na maxa :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniałe nagrody -udostępniam na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow... to się nazywa bogate candy :) Ustawiam się w kolejce. Na blogu udostępnione i obserwowane, bo to sama przyjemność tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Aaa... na FB też udostępnione :)
    No i najważniejsze - gratulacje z okazji roczniaka!!!

    OdpowiedzUsuń