piątek, 28 marca 2014

Wygrana w Candy Z Drutami i Szydełkiem przez Świat

English:
I won! About month ago I won candy on the blog With the Needles And Crochet through the World. The prize was very original - knitting pattern for a the Creeping Leaves shawl. Apparently spring is officialy here but the mornings are still quite cold, so why not make yourself such a lovely shawl?

Wygrałam! Z miesiąc temu wygrałam Candy na blogu Z Drutami i Szydełkiem przez Świat, w którym nagroda była bardzo oryginalna - rozpisany na druty wzór na szal creeping leaves. Niby wiosna już oficjalnie się zaczęła ale poranne chłody jeszcze dają się we znaki, więc czemu by nie sprawić sobie takiego ślicznego szalika? Sami zobaczcie (zdjęcia są ze strony autorki wzoru):



Fajny? Mi podoba się ogromnie. Ociągałam się z pisaniem posta, ponieważ bardzo chciałam wypróbować ten wzór i pochwalić się chociaż kawałkiem wydzierganym własnoręcznie. Ze względu na permanentny brak czasu dopiero w tym tygodniu udało mi się za to zabrać.



Wygląda nieźle, chociaż gdy już będę dziergać szalik użyję gładszej, błyszczącej wełny.

10 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej, szalik zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wzór jest fantastyczny i wbrew pozorom wcale nie taki trudny - to co pokazałam to moje pierwsze podejście.

      Usuń
  2. Wzór cudny. Uwielbiam ażury. No i gratuluję wygranej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wzór ogromnie mi się podoba, ale że dzisiaj za oknem miałam 22 stopnie to chyba póki co dziergać nie będę :D

      Usuń
  3. Gratuluję, wzór naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej, a szalik zapowiada sie bardzo ciekawie, ale faltycznie wloczka moim zdaniem do niego powinna byc odrobine ciensza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak, cieńsza i delikatniejsza w dotyku - tą złapałam przypadkiem i w sumie nie była to dobra decyzja.

      Usuń