sobota, 15 marca 2014

Wygrana w Candy Wariacje z wypustką u Adeli

English:
Recently I took part in a mysterious candy called Variations with the edging on the blog Adela sews. To take part you had to write what you would like to use edging for - so I shared my concealed desire for the dress with contrasting details ... I was so excited about the edgings that I din't notice that there were albo zpipers and fat quarters to win : -) Now for over a week my imaginary dress follows me in my mind everywhere. And now because I actually won this candy there's nothing else left for me to do then sew the dress. Given queue of projects waiting to be done, I should make it for... Christmas I guess.

Ostatnio brałam udział w Candy o tajemniczej nazwie Wariacje z wypustką na blogu Adela Szyje. Aby wziąć udział trzeba było napisać do czego chciałoby się wypustki wykorzystać - więc podzieliłam się moim skrzętnie skrywanym pragnieniem na sukienkę z kontrastowymi detalami... Tak się przejęłam tymi wypustkami, że na początku nie zauważyłam że do wygrania są też zamki błyskawiczne i tłuste ćwiartki :-)


Za to od ponad tygodnia moja wyimaginowana sukienka chodzi za mną wszędzie - coś takiego jak uszyła Susanna. Ponieważ Candy wygrałam to chyba nic więcej mi nie pozostaje jak wreszcie ją uszyć? Biorąc pod uwagę kolejkę projektów oczekujących na realizację, powinnam zdążyć na święta... Bożego Narodzenia.To może póki co pochwalę się Wam wszystkim co wygrałam, bo wygląda to na prawdę imponująco i inspirująco zarazem.




Dziękuję za zabawę i wspaniałą nagrodę!

23 komentarze:

  1. Gratuluję świetnej wygranej! Te wypustki są śliczne i mają fajne kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - kolory są niezwykle inspirujące :-)

      Usuń
  2. Piękna wygrana, bardzo inspirująca :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Teraz muszę ją dobrze spożytkować.

      Usuń
  4. Piękne rzeczy wygrałaś, coś mi się wydaje , że nie dotrzesz do Owcy tylko będziesz szyć, szyć, szyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Chciałabym żeby moje nieprzychodzenie do Owcy wynikało z szycia...

      Usuń
  5. Gratuluję! Z takiej samej granatowej tkaniny w białe groszki uszyłam sobie kiedyś pin up-owy bralet, czy tam gorsecik, jak zwał tak zwał, w każdym razie od razu mnie się wakacyjnie zrobiło na widok tej tkaniny:)
    A teraz nie siedź na pintereście, tylko do roboty! Sukienkę z wypustkami szyć!
    (btw mogłabyś pokazać jakiś wzór, co masz na myśli)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "od razu mnie się (...) zrobiło" - rany, jak to buracko brzmi, wybacz:)

      Usuń
    2. Ha ha, bo się już wakacjami rozkojarzyłaś :D No dobra, zamykam Pinteresta i biegnę do maszyny :D
      Dodałam do posta linka do sukienki jaka mi się podoba - widziałam taką u Susanny. Na tkaniny jeszcze nie mam pomysłu - gwiazdki zostawię na świąteczne dekoracje.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. A ja raz jeszcze ogromnie dziękuję za inspirację i candy :D

      Usuń
  7. Zabawa była świetna :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń