środa, 22 stycznia 2014

Wygrana w Candy u Magdy z bloga Szklanym Okiem Mym

English:
I won the Christmas Candy from Szklanym Okiem Mym blog and I ran away. I went away for the holidays, then on New Year's Eve, and when I finally came back I found a notice from my post office in the mailbox. With a pounding heart I ran to the post office - I was gone for some time, maybe they sent the package back? Oh no! But everything was, waiting, beautiful as on the picture.

Wygrałam Świąteczne Candy na blogu Szklanym Okiem Mym po czym uciekłam. Uciekłam na święta, potem na Sylwestra, a gdy wróciłam w skrzynce leżało awizo. Z bijącym sercem pobiegłam na pocztę - trochę mnie nie było, czy czasem nie odesłali paczki z powrotem? O nie! Ale wszystko było, czekało, piękne jak z obrazka. Dokładnie z tego obrazka:


Przytaczam obrazek, bo pogoda nie sprzyja i zdjęcia nie oddają całego uroku tego niesamowicie kolorowego i pozytywnego naszyjnika. Mimo to dołączę kilka moich mniej udanych zdjęć:




Mam dylemat czy mogę w takim dziele sztuki pokazywać się publicznie? Czy to wypada? Czy nie szkoda? A jak zgubię?!
Raz jeszcze dziękuję za zabawę i wspaniałą nagrodę!

6 komentarzy:

  1. Wow! Naszyjnik jest zachwycający! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wowowwow tez bym chciala takie cudo, jak bedziesz nosila na ulicy to uwazaj,
    kurcze on jest taki piekny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie tejże ulicy się obawiam - trzeba będzie z szalikiem chodzić :-) Albo zawsze z obstawą!

      Usuń