środa, 1 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne 2014

English:
When I started this blog I assumed that it will help me to organize my sewing, figure out how often I sew, whether I do it occasionally or more regularly. It turned out that it also helped me to make new contacts and enter into a sewing community - which in itself except that it's nice, is extremely motivating. It's fun to watch your work, to see that there are others who also enjoy sewing. I've learned a lot this year. I hope to do at least as much next year! Happy New Year by the way!

Kiedy zakładałam bloga liczyłam na to że pozwoli mi on uporządkować szycie, zorientować się ile szyję i jak mi to wychodzi, czy robię to sporadycznie czy raczej regularnie. Okazało się że pomógł mi także nawiązać nowe kontakty i wkroczyć w szyjące towarzystwo - co samo w sobie poza tym że miłe, jest ogromnie mobilizujące. Fajnie jest oglądać Wasze prace, widzieć że są inni których też cieszy szycie, prosto wszyta lamówka albo poprawienie wykroju pod swoje wymiary.


A co poza tym w roku 2013? Ano działo się.
W tym roku powstał Szczecin Szyje (grupa wspiera, grupa radzi, grupa nigdy Cię nie zdradzi!) a wraz z nim inicjatywa SEW ALONG - wspólnego szycia różnych cudów. Dwa razy szyłam jasie w ramach akcji Uszyj Jasia gdzie nauczyłam się równo(!) drzeć materiał na kawałki. Nauczyłam się też zszywać ścinki na powrót w jedną większą płachtę materiału, choć pikowanie nawet po prostej jest dla mnie wciąż wyzwaniem. Przygotowała moje pierwsze tutoriale. Z wypiekami na twarzy emocjonowałam się zapowiedziami nowych Burd, w tym wydania specjalnego Burda Klasyka, całkiem nowej na rynku Anny Mody na Szycie, a ostatnio dopiero co wchodzącej na rynek Mollie Potrafi.



Wiele się przez ten 2013 rok nauczyłam i mam nadzieję że w przyszłym 2014 roku nauczę się nie mniej. Aby mieć lepszą motywację podzielę się z Wami postanowieniami noworocznymi do zrealizowania do końca roku 2014:
  1. Uszyję po jednym modelu z Burdy z rocznika 2013, tak by skończyć questa
  2. Zacznę publikować rysunki zapowiedzi realizowanych projektów ale też pomysłów na zagospodarowanie materiałów jakie mi przychodzą do głowy, powiedzmy niech magiczną liczbą będzie 12 rysunków

  3. Uszyję po jednym z listy:
    1. żakiet
    2. spodnie najlepiej z kieszeniami z przodu
    3. sukienka z podszewką ✔
    4. spódnica ✔
    5. bluzka koszulowa
    6. coś z dzianiny - koszulkę albo sukienkę ✔
    7. coś z szyfonu - sukienkę albo spódnicę
    8. coś co w Burdzie ma minimum 3 kropki
    9. coś dla męża - wstępnie ustaliliśmy koszulę
    10. patchwork - cokolwiek byle ze ścinków :-) ✔
    11. patchwork z trójkątów - koniecznie! ✔
    12. nauczę się pikować ✔
Podsumowując:
Cel Questa: wykonać Quest na rok 2013 (1), wykonać 12 rysunków (1), wykonać 12 rzeczy opisanych powyżej (12)
Status: zgłoszony, w trakcie kompletowania
Ocena trudności: ambitny :-)
Ilość zrealizowanych punktów: 6,5/14

No cóż, to tyle z planów na Nowy Rok - chyba i tak wyszło ambitnie. Trzymajcie kciuki za ich powodzenie!  
Szczęśliwego Nowego Roku!

12 komentarzy:

  1. Ambitnie! Ale trzymam kciuki żeby się udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownego Nowego Roku! :-) Masz ogromne plany, życzę Tobie ich realizacji! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mam nadzieję że nie przeceniam swoich możliwości.

      Usuń
  3. Życzę wytrwałości w postanowieniach :) Przyznam, że moja lista postanowień noworocznych jest równie długa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Spisywałam je przez pół grudnia powoli poszerzając listę, wahałam się czy publikować... Ale uznałam że Wasze wsparcie mi się przyda.

      Usuń
  4. Wytrwalosci w realizacji postanowien. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuaaaa, bardzo ambitne postanowienia! Mocno trzymam kciuki, żeby wszystko poszło zgodnie z planem :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Oda! Właśnie na takie wsparcie liczę!

      Usuń
  6. Baaardzo ambitne plany. Ale dobra myśl,, żeby sobie takie szyciowe wyzwania postawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Teraz, jak już publicznie się przyznałam, będę miała lepszą motywację do szycia :D

      Usuń