niedziela, 29 grudnia 2013

Zapowiedź Mollie Potrafi - Mollie makes jest już u nas!

English:
"Mollie Makes - a worldwide bestseller for active women" - it is available in Poland since last week. Let's take a look what it offers.

"Mollie potrafi - światowy bestseller aktywnych kobiet" - tak na swojej stronie przedstawia magazyn wydawnictwo AVT.


Słowo wstępu z pierwszego numeru wiele wyjaśnia:
Mollie Makes – miesięcznik brytyjskiego wydawnictwa Future® – zawojował cały świat. W USA jest numerem 1 rankingu obejmującego ponad 400 tytułów kategorii handmade. W wielu krajach świata ma lokalne wydania licencyjne. My też dołączyliśmy do tych krajów. Teraz polska wersja licencyjna pod tytułem Mollie Potrafi zapewne zdobędzie serca aktywnych Polek z pasją do handmade.


Tak więc czasopismo popularne na całym świecie od niedawna pojawiło się również w Polsce. Jak bardzo niedawno? Na grupie Facebookowej Szczecin Szyje dziewczyny wypatrzyły ja w ostatnim tygodniu. Byłam i szukałam i ja. Otóż jest już wszędzie: w Empikach, w Inmedio i w zwykłych kioskach. Co więcej, dla leniwych można pobrać pdf ze strony wydawnictwa i przejrzeć 42 strony z ponad stu - wszystkie zdjęcia pochodzą z tego pdfa.


Jakie wrażenie robi Mollie przy bliższym poznaniu? Jest baaaardzo ładna, kolorowa, ma piękne zdjęcia i wiele ciekawych pomysłów. Jak dla mnie czegoś takiego właśnie brakowało na naszym rynku. Zawartość jest obiecująco zróżnicowana, bo inspiracje są dla szyjących, dziergających, szydełkujących, rysujących i malujących, słowem dla każdego kto lubi tworzyć i ma zręcznie ręce.Poza tym, że inspiruje i cieszy kolorem, magazyn zawiera opisy wykonania i tajne sztuczki.








Gazeta jest dwumiesięcznikiem, pierwszy numer jest na styczeń i luty 2014. Stron jest jakoś 105, przy czym te pięć na końcu numeru są takie niby wykroje - niby bo wymagają skalowania. Pojedynczy numer w sprzedaży detalicznej kosztuje 12zł, ten sam numer w wersji elektronicznej kosztuje 8zł. Prenumerata w ofercie promocyjnej to odpowiednio 48zł dla wersji papierowej i 32zł w wersji elektronicznej - w obu przypadkach dwa numery dostajemy gratis.

Źródło: avt.pl

12 komentarzy:

  1. Ja się skusiłam, zamówiłam wysyłkowo (dostawa gratis) i przebierając nóżkami czekam :-) czuję, że zaprzyjaźnię się z tą gazetą, bo jest pięknie wydana a to dla mnie połowa sukcesu. A czy jest coś przyjemniejszego, niż piękne czytanie o pięknych rzeczach, które będzie można zrobić, jak już się w końcu będzie miało czas? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooooo ogromnie się cieszę że to napisałaś - ja mam dokładnie tak samo! Czy jest coś przyjemniejszego niż pięknie wydanie z pięknymi pomysłami? Choćbym tylko miała to oglądać i oczy cieszyć - kupię!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy się u nas utrzyma i czy będzie inspirująca, trochę pobuszowałam po stronie angielskiej i wygląda baaaaaaaaaaardzo obiecująco.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ha! Ja też - urzekł mnie patchwork z jeansów :-)

      Usuń
  4. Ucieszyłaś mnie i zainteresowałaś :D Z chęcią zapoznam się z nią bliżej, mam nadzieję jeszcze spotkać ją w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale wygląda na to że na rynek PL bez dodatku? bo uk ma z kalendarzem...wiecie coś więcej?...np. w jednym nr była ficowa lala lub etui na telefon do wykonania ;-)
      stokrotka.a

      Usuń
    2. Spokojnie w Krakowie powinna jeszcze gdzieś być - jeszcze wczoraj gdzieś ją w kiosku widziałam, bo to numer na styczeń-luty.

      Co do dodatków - jest taki zapis na stronie prenumeraty, że prenumerata elektroniczna jest bez dodatków, może to standardowy zapis, a może faktycznie jakieś dodatki planują - byłoby fajnie, więc kto wie :-)

      Usuń
  5. Czasopismo można przejrzeć i zamówić gratis z dostawą na http://ulubionykiosk.pl/wydawnictwo/106-mollie-potrafi

    Od dzisiaj działa również fanpage Mollie Potrafi tutaj: https://www.facebook.com/pages/Mollie-Potrafi/191834227690241

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym samym czasie Molly pojawiła się w Norwegii. Ciekawa jestem różnicy pomiędzy tymi numerami. Bardzo ciekawa:D. Czekam więc z niecierpliwością, jak już będę mogła je dorwać w swoje łapska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Super - też jestem ciekawa czy będzie różnica. Jak już dorwiesz Mollie pochwal się koniecznie :-)

      Usuń