sobota, 2 listopada 2013

Pomocna Igiełka - poszewki i zagłówki dla Hospicjum

English:
On the last Monday of October we had a meeting held by facebook group Helping Needle. We sewed pillowcases and head restraints for children in the Westpomeranian Hospice.

W ostatni poniedziałek października miało miejsce spotkanie szyciowe organizowane w ramach grupy facebookowej Pomocna Igiełka. Szyliśmy poszewki i zagłówki dla dzieci z Zachodniopomorskiego Hospicjum... W zasadzie to na miejscu szyliśmy tylko poszewki, zagłówki były pracą domową :-) Niniejszym rozliczam się z zadania:


I jeszcze pamiątkowe zdjęcie: 13 poszewek i 15 zagłówków z czego wypełnienia wystarczyło mi na 9.



Dzięki szybkiemu kursowi Ani z darcia na wymiar, w domu sprawnie przygotowałam dodatkowe poszewki. Samochodowe pochodzą z materiałów podarowanych na akcję, reszta to moje uwolnione zapasy.


A tutaj zagłówki przed wypchaniem - te soczyście zielone to flanelka od b-craft, cudownie miękka w dotyku.


12 komentarzy:

  1. Dobra robota! :-) Takie zagłówki to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam faszerowanie ich wkładem. Kawał ciężkiej roboty ;-)

      Usuń
  2. Zaszczytny cel, wiec i prace latwiej wykonywac wiedzac, ze bedzie ona sluzyc malym, chorym pacjentom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda - siedziałam do 1:00 w nocy i wypychałam zagłówki, nawet nie zauważyłam jak czas zleciał.

      Usuń
  3. Mi też spodobało się darcie tkanin prezentowane przez Anię, bardzo przydatna umiejętność: ) Widzę, że dużo uszyłaś w domu, Brawo: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Poprzednio patrzyłam na to darcie z niedowierzaniem ale tym razem sama trochę podarłam na spotkaniu to nabrałam odwagi.

      Usuń
  4. Brawo! Piękne jaśki i zagłówki!
    Jeszcze Ci tu powiem, że książka "Patchwork dla ambitnych", powinna mieć tytuł "Patchwork dla początkujących", naprawdę! Przyniosę na spotkanie, zobaczysz sama :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-) A ten "Patchwork dla ambitnych początkujących" chętnie zobaczę - brzmi jak coś w sam raz dla mnie ;-)

      Usuń
    2. Ojtam... dla Ciebie ;) Dla każdego :)

      Usuń
    3. Rewelacja :-) To teraz trzymam za słowo że przyniesiesz tą książkę na spotkanie!

      Usuń
  5. Super! Ja się przymierzam do dołącznia do akcji Uszyj Jasia.

    Ah i doczepiam sobie linka do Ciebie u mnie, żeby mi było bardziej po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Bardzo mi miło, ja mam Twojego bloga dodanego na na bloglovin :-)

      Usuń