czwartek, 17 października 2013

Zapowiedź Burda Klasyka 2/2013 - cukierek czy psikus?

English:
As I write these words with rain is pounding on my window and the wind howls sadly. It means autumn has arrived. Bad weather and dusk outside the window won't mobilize to work. Yesterday I spent entire evening browsing through Burda issues choosing patterns and today I did not transfer a single one on paper. I have such a creative infirmity.

Lucky today got new Burda and inside I found the page with the ad: Burda Classic on sale from October 25th. I wonder weather this is trick or treat from Burda - I've never seen Burda Classic before. 

Pogoda nie rozpieszcza - gdy piszę te słowa deszcz z impetem tłucze mi w okno, a wiatr smętnie wyje wtórując jak może. Znaczy się jesień nadeszła i daje się we znaki. Przez tą niepogodę i szarówkę za oknem zupełnie nie mogę się zmobilizować do pracy. Wczoraj cały wieczór wertowałam Burdy wybierając modele bluzek, aby dzisiaj ani jednego nie przenieść na pergamin, no po prostu jakaś taka niemoc twórcza.

I już tak miałam się zasmucić nad tą swoją niemocą ale na szczęście mąż wyciągnął asa z rękawa, a raczej nową Burdę z naszej skrzynki pocztowej. Humor mi się poprawił i gdy tak sobie radośnie ją wertowałam, trafiłam na taką oto stronę z reklamą: Burda Klasyka w sprzedaży od 25 października.


I teraz pytanie - to jest numer 2 z 2013 - ktoś widział w sprzedaży numer 1?

Tak mnie to zaintrygowało, że rozpoczęłam poszukiwania modeli - jakąkolwiek zapowiedź na zagranicznych stronach Burdy. Wyjątkowo niewiele udało mi się znaleźć, aż trafiłam na stronę sewskateread.blogspot.com.
Początkowo inna okładka mnie zmyliła ale w numerze było takie samo zdjęcie jak to powyżej - ha! Co więcej autorka bloga również nie znalazła informacji o modelach w internecie więc w ciemno zamówiła tą Burdę - polecam jej wpis, a w nim kompletna informacja o tym co zawiera ten numer.

I jak Wam się podoba Burda Klasyka? Psikus Burdy czy cukierek na jesienno zimowe wieczory?

Edit: W Rosji numer wyjdzie z jeszcze inną okładką.
Edit: W kiosku BurdaMedia jest to numer specjalny oznaczony jako NOWOŚĆ - czyli faktycznie nic wcześniejnie było.

Zestawienie wszystkich modeli:



Źródła: sewskateread.blogspot.com, kiosk.burdamedia.pl

26 komentarzy:

  1. Cukierek! Szkoda tylko, że czasu na szycie tak mało! :( ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten problem, chociaż Ty musisz świetnie gospodarować czasem skoro z maluchem w domu udaje Ci się wciąż coś szyć :-)

      Usuń
  2. Znaczy, że modele są te same w środku? Okładki się tylko różnią? No... bo podoba mi się tam coś... kupię sobie chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak piszesz - okładki różne a zawartość taka sama we wszystkich wydaniach.

      Usuń
  3. Może numer jako taki jest pierwszy, ale będzie wydawana 2 razy do roku, dlatego opis to 2/2013? a później będzie 1/2014 i 2/2014? Też mnie to zastanawia... a teraz spieszę podglądać co znajduje się w tej nowej Burdzie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak - ten numer jest pierwszy przynajmniej u nas. Zapowiada się nieźle więc liczę że będzie też numer 1/2014 i 2/2014 - poczekamy, zobaczymy.

      Usuń
  4. A te naparstki... zaintrygowały mnie ;) Wczoraj ich tu nie było!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Faktycznie, wczoraj ich tu nie było, zaskoczyłaś mnie że zauważyłaś taki detal! Naparstek jest berberyjski - pisałam o nim w lipcowym poście, bardzo mi się podoba i już od dawna chciałam go wrzucić na ikonkę, sama nie wiem czemu nie zrobiłam tego wcześniej...

      Usuń
    2. Zauważyłam, bo tu zaglądam :)

      Usuń
    3. Dziękuję - bardzo mi z tego powodu miło :-)

      Usuń
  5. Też zaintrygowała mnie ta Burda Clasic, jutro z samego rana biegnę po nią do empiku a to za sprawą bluzki idealnej któą znalazłam w środku ;) (jeśli oczywiście to co pisze ta dziewczyna z angielskiego bloga się sprawdzi w naszej wersji) http://i42.tinypic.com/30jtcgj.jpg cudo jak dla mnie ;) a czy cały numer okaże się sukcesem nie mam pojęcia choć podejrzewam że nawet jeśli nie znajdę w niej nic dla siebie , moja mama się klasyką zachwyci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - masz rację! To już czas biec do kiosku!
      Z tego co podglądałam wersja amerykańska i rosyjska były w środku identyczne, będę rozczarowana jeśli nasza będzie inna. A ta bluzka którą wskazałaś też mi się ogromnie podoba!

      Usuń
  6. Dziś na fanpage'u burdy przeczytałam, że numeracja jest dla wszystkich wydań specjalnych razem. Numerem 1/2013 była burda dla dzieci, a numerem 2/2013 jest klasyka. Więc jeśli jeszcze nie wiesz, to ci mówię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. Zerknij tu: https://kiosk.burdamedia.pl/index.php?producent=&cat_id=21&page=0&gfx=true
      Wydaj mi się że numeracja jest osobna dla wydań specjalnych - były już Duże jest Piękne 1/2013 i Moda dla Dzieci 1/2013. Wydaje mi się że jest tak jak pisze Alto - to jest numer z drugiej połowy roku i dlatego ma oznaczenie 2/2013 ale najważniejsze i tak jest to że pierwszego numeru w tym roku nie było z Polsce - ten jest pierwszy.

      Usuń
  7. We Francji tez byla okladka taka jak na tej podanej przez Ciebie w linku, ale modele byly te same. Czasami w roznych krajach okladki sie roznia, ale zawartsc jest ta sama, ale bywa i tak, ze okladki sa te same, a zawartosc rozni sie o kilka modeli. W tej chwili nie powiem z pamiecie, ale ktorys z tegorocznych letnich numerow w Polsce zawieral kilka wykrojow, ktorych nie bylo we francuskim wydaniu.
    Jak dla mnie to wydanie Klasyki jest rewelacyjne. Musze pokonczyc rzeczy, ktore mam pozamawiane, a pozniej zabieram sie za Klasyke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe to co piszesz z różną zawartością numerów - ciekawe dlaczego mogą się różnić? Bo różne okładki rozumiem ale zawartość? Cenzura jakaś?
      Ja muszę kupić wreszcie tą klasykę, bo jeszcze mi się nie udało!

      Usuń
    2. Nie mam pojecia ;) Poprzygladam sie wydaniom francuskim, porownam z tym co zamieszczacie na blogach i moze dojdziemy do jakis wnioskow?

      Usuń
    3. Dobry pomysł - dorwałam już ten numer, więc niedługo wrzucę zdjęcia rysunków technicznych. Daj znać gdyby były jakieś różnice.

      Usuń
    4. Burde bede pewnie miala dopiero w polowie listopada, ale na pewno bedziemy mogly porownywac.

      Usuń
    5. Dodałam modele z tego numeru - są identyczne jak w wersji z rosyjskiej strony :-)

      Usuń
    6. Przypuszczam, ze to nie w kazdym numerze sa roznice. Zdarza sie moze jedynie od czasu do czasu, bo od wrzesnia porownuje to co kupuje i to co widze na Waszych blogach i roznicy nie bylo.

      Usuń
    7. W takim razie też będę się bacznie przyglądać :-)

      Usuń
  8. nr pierwszy to była moda dla dzieci. zarówno moda dla dzieci jak i klasyka zostaly wydane jako numery specjalne. plus i latwe szycie to osobne "linie".

    na koniec dodam, ze jestem mega rozczarowana tym numerem. malo modeli, wszystko juz bylo, to jakas kpina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jednak lepiej że jeszcze nie dotarłam do kiosku po ten numer? Hm... szkoda strasznie szkoda, liczyłam że to będzie "coś". Teraz to mam dylemat czy kupować :-(

      Usuń