czwartek, 31 października 2013

Zapowiedź Burda 12/2013 preview

English:
How can you not get nystagmus this month? Burda Classic issue appeared just a week ago, new Anna suprisingly showed up yesterday and now Burda published the preview of the December issue. Let's take a closer look because at the first glance issue seems promising. And as always P-an-da knows better...

I jak tu nie dostać oczopląsu tym miesiącu? Dopiero co tydzień temu pojawiła się Burda Klasyka, dopiero co wczoraj pojawiła się nowa Anna a tu już Burda publikuje zapowiedź grudniowego numeru.


Przyjrzyjmy się bliżej, bo na pierwszy rzut oka to wydanie wydaje się obiecujące. I jak zwykle na blogu P-an-da wie lepiej co będzie w numerze niż burdastyle.de i burdastyle.ru oficjalnie udostępniają.


Płaszcze - możliwe że wariacje tego samego modelu.

Żakiet inspirowany stylem dandysa, zapinany na haftki z klasycznymi wpuszczanymi kieszeniami bez klapek. Raczej ten sam model, tylko z kontrastowymi wykończeniami, jest na końcu posta razem ze zdjęciem dziewczynki.

Żakiet z czegoś o nazwie Laméjersey z wierzchnią warstwą... z tego co widać na zdjęciu :-) Na stronie P-an-da zobaczycie że w tym numerze jest też prosty żakiet w stylu Chanel z kontrastowym wykończeniem.


Spodnie idealnie dopasowane na biodrach z szerokimi nogawkami. Tyle mówi o nich strona Burdy - brzmi interesująco?

Dodatkowo na zdjęciu prezentowana jest bluzka z głębokim dekoltem wodą. Jak się przyjrzeć to top ma rękawy rozszerzające się w kierunku pachy i wyraźne zwężenie w talii - czyżby wszyta gumka?

Dodam że jest też wersja długiej sukienki bazująca na tym topie.

A skoro już przy topach jesteśmy - bluzka. Mam ostatnio słabość do takich bufiastych rękawów i ciągnie mnie do wykończeń innych niż klasyczny kołnierzyk. Tu mamy wariant z wiązaniem wokół szyi, a jest jeszcze drugi model ze stójką.

Czy mi się wydaje czy rękaw jest krojony z przodem w jednym kawałku?

A i w opisie modelu piszą że spódnica z natté z asymetrycznym zamkiem też jest wykrojem - może być fajna, chociaż niewiele tu widać.

A to jest coś - nie wiem, chyba sukienka?

Jakieś takie dziwne albo to może ten materiał i golf...

"Elegancja dla wysokich kobiet" - czyżby szmaragdowa linia była tym razem dla wyższych kobietek? Sukienka z szyfonu i satyny z głębokim dekoltem, podkreślająca talię i z rozkloszowanym dołem.

Jest też długa wersja tej sukienki - bardzo ładnie wygląda, bardzo romantycznie, zresztą co ja Wam będę pisać - zerknijcie do P-an-dy.

A tutaj ukrywają się chyba dwie sukienki: jedna na ramiączkach pod spodem i druga cieniutka, zwiewna sukienka z organzy na wierzchu. Efekt bardzo mi się podoba ale może to dzięki temu zdjęciu?

A tu - ale to tylko zgaduję patrząc na kształt stanika na zdjęciu - sama sukienka na ramiączkach wykorzystana powyżej jako warstwa spodnia.

I futerko które nie wymaga wykroju. Hm gdzieś już takie coś było?

I ta sukienka również może okazać się wariacją podwójnej szmaragdowej sukienki tylko tym razem z długimi rękawami. Bardzo mi się podoba, nawet mam taki szyfon do uwolnienia z szafy.

A teraz zwróćcie uwagę na tą niepozorną różową sukienkę z lewej strony. Niby prosta ale jakie ma sympatyczne linie szycia na biuście i dole spódnicy - chodzi mi o te "strzałki". Widać?


No i nareszcie, na koniec sukienek jedna którą Burda zataiła. Podoba mi się tak bardzo że muszę ją Wam pokazać - zaczynając od koloru, przez rękawy i krój spódnicy aż po to V w talii - wszystko podoba mi się bez wyjątku i krzyczy do mnie "musisz mnie mieć!".

Spódnica ołówkowa  z baskinką (?) - według strony rosyjskiej dla tego modelu jest przewidziana instrukcja szycia.

A tu moda plus i dla dzieci oraz żakiet o którym pisałam na początku:



I jak oceniacie ten numer?

Źródła: p-an-da.blogspot.com, burdastyle.de, burdastyle.ru

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się, ale ja już nie raz czekałam na Burdę i się zawodziłam, więc poczekam i zobaczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda - też miałam tak że się napaliłam na jakiś model, a potem się okazało że ma jakieś udziwnienie którego nie przetrawię albo rysunek techniczny pokazuje coś innego niż zdjęcie.

      Usuń
  2. Może dwie, trzy rzeczy zwróciły moją uwagę Różowa sukienka, żakiet z klapkami no i ta musztardowa sukienka, choć na pewno takiej nie uszyję. Ale ciekawa. Ogólnie bez rewelacji..muszę się głęboko zastanowić czy warto kupować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się może przełamię i spróbuję tą musztardową uszyć - w końcu kiedyś trzeba coś trudniejszego spróbować...

      Usuń
  3. jak dla mnie nic ciekawego :-/ ale i tak będę ją mieć bo prenumeratę mam :-p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam prenumeratę, więc nie mam wyboru :-)

      Usuń
  4. Podglądałam już u Choco- i podejmę decyzję jak zobaczę rysunki techniczne, czyli potencjał danych ciuszków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co widzę że na stronie P-an-dy dodane są zdjęcia ubrań z manekina. Rysunki techniczne pewnie pojawią się dopiero z wydaniem numeru.

      Usuń
  5. Wiele modeli mi się podoba, niedługo Burda pojawi się w skrzynce pocztowej i... wyląduje na kupce Burd z ostatnich miesięcy, bo co, jak co, ale na szycie ostatnio nie mam czasu. Ale do cierpliwych świat należy - czy jakoś tak... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech skąd ja to znam? Mam dokładnie ten sam scenariusz: euforia - jest zapowiedź nowego numeru, radość - wyciągam go ze skrzynki, a potem wyrzuty sumienia gdy po gruntownym przeglądaniu przez dwa wieczory kładę ją na stosie obok tapczanu... Zobaczysz, w końcu nam się uda coś z tych Burd uszyć ;-)

      Usuń
  6. Fajne sukienki, podobają mi się też żakiety - bardzo klasyczne wykroje, mniej klasyczne tkaniny. :) Ogólnie niestety nic nie zdobyło mojego serca "od pierwszego wejrzenia" i nie przepadam za baskinkami... Trudno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z każdym dniem czekam bardziej :-) Na szczęście już za trzy dni nowa Burda trafi do mojej skrzynki. Za baskinkami też nie przepadam, zdecydowanie to nie mój typ.

      Usuń