wtorek, 8 października 2013

Zapowiedź Burda 11/2013 preview

English:
I know that I'm late this month. Informations and pictures found on website burda.de and omniscient p-an-da.blogspot.com.

Let's see what new Burda has to offer. First of all is a collection of outerwear - coats, jackets, coats - whatever you like, even fur shoulder something. There are some feminine dresses and blouses, so I can finally sew something from this new issue. Yey :-)

Wiem że w tym miesiącu jestem spóźniona z tymi nowinkami, jakoś pogoda po powrocie z wakacji mnie nie rozpieszcza. Informacje wyszukane na stronach burda.de i wszechwiedzącej p-an-da.blogspot.com.


No to zobaczmy co nam Burda nowego proponuje. Przede wszystkim jest kolekcja okryć wierzchnich - kurtki, płaszcze, żakiety - co kto lubi, nawet futrzany pokrowiec na ramiona. Jest kilka kobiecych sukienek i bluzek, więc może wreszcie uszyję coś z nowej Burdy. Jupi :-)


Kurtka luźna z szerokimi kimonowymi rękawami i zapięciami na zatrzask. Im dłużej na nią patrzę tym bardziej mi się podoba, sama nie wiem dlaczego. Z drugiej strony podobał mi się też zupełnie inny stylowo wariant z wrześniowej Burdy. Do przemyślenia.


Kolejna kurtka, podobna i zupełnie różna od tej powyżej. Fajne połączenie materiałów, nowoczesne i w miejskim stylu (czytaj: szaro-czarne) i bardzo zgrabnie wyglądający krój ze zwężeniem w talii. Pewnie z moim szczęściem ma ze cztery kropki trudności i jest totalnie nieosiągalna dla mnie.

Płaszcz - w sumie nic specjalnego ale ma fajnie wykończone rękawy.

Dla zainteresowanych w tej Burdzie (polecam zajrzeć na stronę P-an-dy) jest jeszcze płaszcz o kształcie trapezu z szerokim dołem i szerokimi rękawami oraz zupełnie klasyczny płaszcz wiązany paskiem, możliwe że bez zapięć.

Wspomniany chwilę wcześniej płaszcz jest przedłużoną wersją żakietu który widać po lewej i który bardzo mi się podoba. Wyobrażam go sobie zarówno w zestawieniu z jeansami jak i dopasowaną spódnicą, którą ma modelka obok - bardzo kuszące, lubię zestawy...

No i nie zapomnijmy o tej cudnej bluzce z raglanowymi rękawami i stójką - zarówno w wersji eleganckiej, jak i metalicznej wygląda świetnie. Bardzo podobają mi się szerokie rękawy z mankietami i marszczenia przy stójce - to chyba mój ulubiony model z tego numeru.


Według strony niemieckiej spodnie "cygaretki", z rozporkiem i kieszeniami - takie same albo bardzo podobne jak na zdjęciu poniżej. W zasadzie całkiem fajne, ponoć to podstawa szafy na jesienny sezon,

Bardziej niż spodnie podoba mi się jednak ta łososiowa bluzka - jest też w wariancie szarym w kolekcji "miejskiej". Ma stójkę, raglanowe rękawy i rozcięcia po bokach.

Zestaw znany kiedyś jako bliźniak - bluzeczka i sweterek w tym przypadku długa tunika z dekoltem wodą i krótkie bolerko. W takiej wersji przyznam że mi się to podoba. A może tylko podoba mi się dzianina z jakiej jest to wykonane?

Na zdjęciu są bardzo dziwne spodnie. Są tak cudaczne że nie potrafię ocenić czy mi się podobają, czy wręcz przeciwnie. Co więcej już gdzieś takie zawijasy widziałam - a tak faktycznie, w poprzednim numerze.

A to futerkowe coś? Hm... nieee.

Spódniczka wygląda całkiem całkiem. Albo to może to zestawienie żółtego z szarym tak cieszy moje oczy? Idzie jesień więc może to faktycznie kwestia koloru?

Zwyczajny niezwyczajny żakiet - prezentowany w wersji miejskiej (czarny) i imprezowej (złoty) - zdecydowanie lepiej wygląda ten drugi. Czyżby wracała moda na długie żakiety wyglądające trochę jak pożyczone od chłopaka?


Sukienka idealna dla małych kobietek- tak podaje Burda. Znów mamy raglanowe rękawy - tym razem z prześwitującego materiału.

Takie sukienki już były ale nadal nie wzbudzają u mnie zainteresowania.

Za to ta sukienka to co innego - prawdopodobnie szyta jako dłuższy wariant bluzki która tak bardzo mi się podoba. Do tego ma kieszenie :-)

Poza tą sukienką jest jeszcze kilka ciekawych modeli sukienek nad którymi warto się zastanowić. Myślę że tego numeru będę wyczekiwać - wciąż szukam wykrojów na bluzki.
I na koniec kilka zdjęć z mody plus i dziecięcej dla dziewczynek - nie znalazłam informacji o rozmiarach:



A Wy? Znalazłyście coś dla siebie?

Źródła: burda.de, p-an-da.blogspot.com

11 komentarzy:

  1. Spodnie cygaretki i długa tunika z szarej dzianiny chyba najbardziej przypadły mi do gustu: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie może nie koniecznie ale tą tunikę z szarej dzianiny to bym przygarnęła, właśnie taką jak na zdjęciu.

      Usuń
  2. A mi się podoba płaszczyk z fajnie wykończonymi rękawami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby go jeszcze zrobić z fajnego materiału a nie takiego swetra babci jak w Burdzie - kto wie, może wyszło by cudo?

      Usuń
  3. Ej... SewQuester! Ten płaszczyk z fajnie wykończonymi rękawami to nie żaden sweter babci! Podoba mi się materiał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi hi, wiedziałam że ktoś się oburzy na sweter babci - nie sądziłam że tak szybko! :D Cieszę się że Ci się podoba.

      Usuń
  4. I love the pants and the motorcycle zipper jacket. I think the jacket will be doable especially if you make it in like a sweatshirting and with stretch leather/knit sleeves. Definitely getting this issue (I must try the pants!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Great idea! I just got this issue yesterday - patternis market with three dots, so difficult to me. But I'd still love to make this jacket in sweatshirting and with stretch leather sleeves - maybe when I improve my skills... Definetly gonna try :-)

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się szara kurtka "w miejskim stylu", rzeczywiście może być trudna... ale będę o niej pamiętać, może jak się jeszcze trochę poduczę to ją kiedyś uszyję :) Muszę Ci wyznać, że zainspirowałaś mnie do uszycia sobie jakiegoś ciucha z burdy :) już wybrałam model i modlę się żebym nie zkaszaniła ;))) Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki! Kurtka jest boska, niestety ma oznaczenie "trudna" więc ja też muszę się jeszcze poduczyć. Trzymam kciuki za Twój projekt - na pewno wszystko się uda :-)

      Usuń