środa, 30 października 2013

Zapowiedź Anna Moda na szycie 3/2013 preview

English:
Who would have thought that there is a new Anna Fashion in sale? And here's the surprise - new issue 3/2013.

Kto by się spodziewał, że pojawi się nowa Anna Moda na szycie? A tu proszę niespodzianka, na stronie wydawnictwa numer 3/2013


Tradycyjnie zapuściłam przeszukiwanie internetu i tym razem mamy szczęście - numer jest tylko z zeszłego roku: Meine Nähmode 4/2012.

A co mamy w środku?


Sukienka z okładki, model z kolekcji Project Runway - Simplicity 2145 - dość popularna na zagranicznych blogach.

Jeśli chcecie zobaczyć jak różne warianty wyglądają po uszyciu: szara sukienka, czerwona sukienka i kolorowa sukienka.

Bluzka z okładki - New Look 6010. Zdecydowanie mogłabym się skusić.

Edit: W numerze Anny nie ma wersji z krótkim rękawem.


Sukienka zidentyfikowana jako Simplicity 2053. Coś chyba dolega modelce na tym zdjeciu?

Również pojawia się na blogach zarówno jako elegancka sukienka jak i nieco bardziej zwyczajna wersja szara.


Teraz płaszcz, znów kolekcja Project Runway - Simplicty 2057. Nie wiem sama czy bardziej podoba mi się ten pomarańczowy czy zielony. Raczej ich nie uszyję, nie teraz ale co się napatrzę to moje :-)

Przykład wykonania z ciekawego materiału.

I jeszcze jeden płaszcz, chociaż po wyszukaniu okazuje się że jest to cały zestaw garderoby Simplicity 4789.

Edit: W numerze Anny nie ma sukienki.


Ten model też udało się wyszukać - Simplicity 2288.


Zestaw spódniczek Simplicity 2516 - chyba wolałabym tą bluzkę.


A na koniec ciekawostka wyszukana na zdjęciach tego numeru - czapki-zwierzaki model Simplicity 7576. Jak Wam się podobają? :-D

Edit: W numerze Anny nie ma modelu sówki ani pandy :-(
Zestawienie wszystkich modeli:

Modele 1-4, Rozmiary 38. 42, 46

Modele 5-8, Rozmiary 40, 42, 44

Modele 9-12, Rozmiary 38, 40, 42

Modele 13-15, Rozmiary 34/36, 38/40, 42/44

Modele 16-20, Rozmiary 44/46, 48/50, 52/54

Modele 21-25, Rozmiary 40, 42, 44, 46

Modele 26-29, Rozmiary S, M, L

Modele 30-34, Rozmiary 38, 40, 42, 44

Modele 35-38, Rozmiary 44/46, 48/50, 52/54

Modele 39-42, Rozmiary 40, 42, 44

Modele 43, Rozmiary 40, 42, 44, 46

Modele 44, 45, Rozmiary 36, 38, 40

Modele 46-50, Rozmiary 38, 40, 42

Modele 52-53, Rozmiary S, M
Źródła: bpv.pl, simplicity.com, patronsdecouture.com

26 komentarzy:

  1. Świetny numer i Twoje opracowanie modeli też znakomite. Aż się napaliłam na pierwszą sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mów o napalaniu :-D Już męża poinformowałam że dzisiaj wracamy do domu dłuższą drogą :-) Uszyję mu za to czapkę z uszami.

      Usuń
    2. Super! Ja też zdobyłam :-)
      To co? Szyjemy!

      Usuń
  2. Fajnie, że zamieściłaś rysunki techniczne. Ja chyba jednak nie kupię. Sukienkę bardzo podobną miałam uszytą jakies 3/4 lata temu, sukienka ta bardziej elegancka, też bardzo podobna w mojej szafie..inne rzeczy nie przypadły mi do gustu.Poczekam do następnego wydania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że informacje w poście są przydatne - rysunki techniczne potrafią wiele wyjaśnić i często pomagają podjąć decyzję o zakupie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-) Sama byłam zaskoczona że jest jakiś trzeci numer.

      Usuń
  4. Oj ja chyba za ten numer podziękuję. Czapeczki są super, ale dla samych czapeczek kupować numer? Nie warto, ale dzięki za informację :) pomocny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. We FR wyszedl nowy numer Anny, a po tutejszemu Eleny. Na pierwszy rzut oka nic ciekawego w nim nie ma. Jutro sprobuje zamiescic zdjecia na blogu. Tyle, ze caly magazyn jest zupelnie inny. Zdjecia, ktore zamiescilas, znaczy sie modele, widzialam juz dawno temu, czyli w wydawaniu Anny/ Eleny jest rowniez spory odstep czasu w PL i we FR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, u nas jesteśmy zacofani z tymi wydaniami. Chętnie zobaczę co w nowej Elenie - potem będę czekała kiedy to samo pojawi się u nas :-)

      Usuń
    2. Jest szansa, ze dzis wieczorem uda mi sie ja obfocic, bo na razi od rana latam :/

      Usuń
    3. Numer obfocony - wrzuciłam rysunki i rozmiarówkę.

      Usuń
    4. Dzieki ;) Mysle, ze specjalnie nie wrzucono wszystkich modeli czapeczek, bo zdjecie ktore wrzucilas jest zdjeciem wykroju, ktory kupuje sie oddzielnie, wiec, zeby nie musiec wycofac tego modelu ze sprzedazy zamieszczono tylko czesc "pakietu". Nie wiem czy rozumiesz o co mi chodzi, bo nie wiem czy w PL sprzedaje sie takie pojedyncze modele. Pokazac tylko czesc, zeby moc sprzedac caly, drozszy pakiet.

      Usuń
    5. Rozumie doskonale, też tak pomyślałam, szczególnie że sowy są ostatnio tematem na topie :-) Spryciarze...

      Usuń
  6. Podoba mi się sporo modeli z tej Anki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, chociaż już pierwsze zderzenie z rozmiarówką miałam - większość modeli zaczyna się od 38, w tym ta sukienka z okładki, co oznacza że będę musiała zmniejszać górę.

      Usuń
  7. nooo powiem ze jestem zainteresowana hehehe dzięki wielkie za info! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę! Polecam się na przyszłość :-)

      Usuń
  8. Wiele osób zarzuca tej gazecie zbyt dużą prostotę - a mi się to podoba, daje pole do "kombinatoryki" a samo szycie dzięki temu jest prostsze - tzn w teorii, bo w praktyce moja pierwsza Anna została podkradziona na poczcie :( bardzo pomocne opracowanie - następny numer kupię już osobiście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modele są fajne, takie podstawowe, niefikuśne i bardzo podoba mi się że pokazują np.: sukienkę i kilka rodzajów jej wykończenia, to wręcz zachęca do "kombinatoryki" :-)
      Co do podkradniętej Anny - może reklamacja w wydawnictwie (jeśli tam zamawiałaś)?

      Usuń
    2. Niestety, zamawiałam na Allegro, okazało się, że list jest "zwykły" a nie polecony, a do skrzynki trafiła otwarta koperta z jedną gazetą - choć kupiłam dwie. Nic mnie już na tym świecie nie zdziwi :)

      Usuń
    3. To faktycznie przykra sprawa, ciężko będzie coś z tym zrobić :-(

      Usuń
  9. proste, ale za to praktyczne, czy teraz czy za 20 lat będą modne :-) już sobie zamówiłam na ich stronie i jeszcze się skusiłam na szycie dla domu, bo widzę tam lalkę aniołka który córka by chętnie chciała ;-)

    pozdrawiam ewanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że też o tym pomyślałam - nawet jeśli dzisiaj nie widzę nic dla siebie w Annie, to wykroje są w miarę ponadczasowe.
      Szycia dla domu nie widziałam - dobrze to wypatrzyłaś, przed świętami sobie zerknę czy w kioskach się nie pojawi.

      Usuń