piątek, 2 sierpnia 2013

Zapowiedź Burda 9/2013 preview

English:
There is a preview of September Burda, this time only on the German burdastyle.de. The forum ekrawiectwo.net managed to trace the Russian blog post where all (all!) models from September issue are presented. I do not know where these pictures come from but I like this issue, especially since there are vintage models and some remind me of clothes Dita von Teese.

Pojawił się zwiastun Burdy na wrzesień, tym razem tylko na stronie niemieckiej burdastyle.de. Na forum ekrawiectwo.net został też namierzony post z rosyjskiego bloga gdzie patrząc po ilości, są zaprezentowane wszystkie (wszystkie!) modele wrześniowej Burdy.


Nie wiem skąd pochodzą te zdjęcia ale ten numer już mi się podoba, szczególnie że są modele vintage, a niektóre kojarzą mi się ze strojami Dity von Teese - ale o tym dalej.

Edit: Pojawił się zwiastun na rosyjskiej stronie Burdy: burdastyle.ru - zdjęcia te same co na stronie niemieckiej.


Ta bluzka wygląda bardzo ciekawie - jak płaszcz albo tunika.

Modeli koszul jest siedem, na wspomnianej rosyjskiej stronie są pominięte przeze mnie modele (nie tylko koszul). 


Dwie pierwsze wyglądają jak dobra podstawa każdej szafy. Taki typowy must-have, a ja ostatnio szukałam pomysłów na uzupełnienie biurowej garderoby.


Te dwie chyba nie są w moim stylu, chociaż musiałabym zobaczyć rysunek. Ale ciekawe. Pierwsza ma rękawy raglanowe, druga falbanę na dole.


Ten brązowy płaszcz opisany jest jako model w stylu lat 30-stych. W sumie ładny ale... sama nie wiem. Bardziej podoba mi się jako żakiet - poniżej. Trochę dziwnie wyglądają takie nadmuchane rękawy.

Żakiet z kolei opisany jest jako model w już stylu lat 40-stych z kołnierzem w stylu Piotrusia Pana. Podobają mi się rękawy 3/4. Tak mi się skojarzyło z sukienką Dity von Teese.


Spódnica też jest modelem do szycia! 

Sukienka vintage, wygląda na coś co chciałabym mieć w swojej szafie. Może trochę krótszą, taką kawałek za kolano. Podobają mi się marszczenia rękawów na ramionach.


Wybaczcie drugie nawiązanie do Dity von Teese ale samo mi się wyszukało przy okazji wcześniejszej sukienki. No powiedzcie że nie są podobne!

Sama nie wiem, na początku jak spojrzałam na tą sukienkę, to stwierdziłam że absolutnie nie. A teraz coraz bardziej się nad nią zastanawiam - te luźne rękawy mają swój urok, a marszczenia w pasie zatuszują to i owo...

Nie może być idealnie - tutaj model z serii "hmm...". Jakby zszyte dwa prostokąty. Raczej nie będę w tym wyglądać tak dobrze jak chuda szczupła modelka. Opis pod  zdjęciem też za wiele nie zdradza.

Modelami do szycia są zarówno sukienka jak i to coś brązowego przewieszonego przez ramię modelki. Brązowe opisane jest jako kardigan ale na tym zdjęciu trudno to ocenić. Sukienka na ramiączkach - wiem że wrzesień jest ciepłym miesiącem ale chyba już się nie skuszę. Może odkopię ją kiedyś przy innej okazji.


To może być ten sam model spodni jak poniżej patrząc po wysokim stanie, układzie zakładek i mankietach. Pierwszy wariant z szelkami strasznie mi się podoba....

... a na tym zdjęciu spodnie podobają mi się jakby mniej - jakoś całe to zestawienie mało mnie przekonuje.

Bluzka jest tak samo krojona jak czarna sukienka a'la Dita.

I znów, jak wcześniej z sukienką, im dłużej patrzę tym bardziej się przekonuję a przecież na początku zupełnie mi się nie podobał ten dżudo-żakiet jak go określiła burda.

Czerwona spódnica jest z tego samego wykroju co żółta na początku posta.

Wąskie spodnie i prosty żakiet. Raczej mnie to nie zainteresuje. Chociaż ten sam żakiet z innego materiału? Może może...
A teraz inne rzeczy co do których nie mam zdania, część prawdopodobnie jako moda plus. Nie mam zdania może poza jednym, ostatnim zdjęciem - co to ma być?


I do tego kilka modeli dziecięcych:

 

9 komentarzy:

  1. Sukienka z luźnymi rękawami, spodnie na szelkach, wąskie spodnie i tuniczka z kamizelką dla dziewczynki - to mi się podoba :-) Ale ja mogę sobie tylko popatrzeć - w moim Paragwaju nie mam Burdy :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam na stronie Burdy - wysyłka za granicę +15zł do numeru. Ciekawe czy w Paragwaju mają jakąś gazetę z wykrojami. I ciekawe co w niej się znajduje :-)

      A na spodnie na szelkach i sukienkę już będę wypatrywać materiału - też mi się podobają. I koniecznie jakąś bluzkę sobie uszyję.

      Usuń
  2. Co prawda mój styl to powyciągane koszulki i luźne spodnie, ale muszę przyznać, że kilka rzeczy wpadło mi w oko. Bardzo podoba mi się ta sukienka, którą ma na sobie pani w skarpetkach i kardiganie(+za skarpety). Modele dziecięce- bardzo słodkie. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modele dziecięce są faktycznie urocze w tym numerze - pierwszy raz od dawna są dla bardzo małych dzieci.

      Usuń
  3. No to ja będę szyła z tej nowej Burdy! Sukienkę dziewczęcą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że pochwalisz się nią na blogu :-)

      Usuń
    2. Pochwalę się :) Szukam materiału teraz :)

      Usuń
  4. Ta czarna sukienka, którą porównałaś do Dity von Tesse sprawia, że jak nigdy czekam na nową burdę! Widziałam jej zdjęcie na końcu aktualnego numeru i jestem oczarowana. Od kilku dni już zerkam na stronę burdy w poszukiwaniu zapowiedzi itp., ale nie wpadłam na to, żeby szukać na niemieckiej stronie. Obawiam się, że to może być początek uzależnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja już jestem uzależniona niestety - monitoruję stronę niemiecką i rosyjską, a teraz jeszcze stronę wydawnictwa Anny (Anna Moda na szycie).

      Usuń