czwartek, 4 lipca 2013

Zapowiedź Burda 8/2013 preview

English:
Starting this blog I dreamed of writing a post like that :-) There is a preview on August Burda - of course on burdastyle.ru and burdastyle.de but nothing on the Polish site. I checked the two previous issues of August 2011 and 2012 and both were successful with plenty good patterns to choose from. This number should not be too disappointing considering that the presented patterns are about half the number.

Zakładając tego bloga marzyłam o tym żeby móc napisać taki post :-)

Pojawił się zwiastun Burdy na sierpień - oczywiście na burdastyle.ru i na burdastyle.de ale nic na polskiej stronie.


Sięgając po ściągi jakie zrobiłam sobie w wątkach Burda 2011 i Burda 2012, zajrzałam do dwóch poprzednich roczników sierpniowych i oba był udane, czyli było w czym wybierać. Te numer też nie powinien rozczarować biorąc pod uwagę że zaprezentowane modele to mniej więcej połowa numeru.


Czerwony płaszcz na zatrzaski. Ładny kolor, średnio interesujący krój.

Ciekawe jak wygląda kołnierz gdy się go rozepnie - a może nie ma takiej możliwości? I ciekawe jak dolna część będzie się układać na nieco bardziej biodrzastej modelce.

Sama nie wiem. Niepokoi mnie to dziwne coś wokół pasa. Może poczekam na dalsze numery z innymi modelami płaszczy, zresztą płaszcz to chyba jeszcze nie mój poziom szycia.

Peleryna. Vintage. Dla przypomnienia peleryn trochę już było w ubiegłych latach. Może wreszcie pora jakąś uszyć? Hm... ale to wtedy taką z kapturem.

Burda 8/2012 model 131
Burda 8/2012 model 132

Burda 10/2011 model 101A
Burda 10/2011 model 101B

Burda 8/2011 model 112
Burda 8/2011 model 113


Nareszcie coś co mi się podoba! Na dodatek w tym sezonie pożegnałam moją czarną skórzaną kurtkę robiąc w szafie miejsce na nową :-)

Jak bardzo skomplikowany będzie wykrój? Oby nie bardzo.


Żakiet i skórzane spodnie dla wysokich oraz drugi żakiet ze skóry. Chyba dość mocno podobne do siebie, numeracja modeli 123 i 124.

Może przez ten zielony kolor, wariant skórzany podoba mi się bardziej. Czy podoba mi się na tyle żeby go uszyć? Do rozważenia.

Stylizacja na czerwono jest po prostu fantastyczna. Ten sam żakiet w dwóch wariantach i takie same spodnie. Zdecydowanie naj-naj-najlepsze co pojawiło się w tym numerze.

Znając moje szczęście wszystko będzie trudne...

Spodnie - lekko zmieniony model spodni z zestawów powyżej. Nadal mi się podobają.

Bluzka... niekoniecznie.

Sama sukienka chyba nie jest tragiczna, tylko te pióra wokół szyi. Opis mówi że z przodu jest zapinana na guziki (gdzie?) i tak na oko jedyne zwężenie w talii daje ten pasek.

Nie. Po prostu nie.

Ja bym powiedziała że ubrali modelkę w za małą sukienkę. Może powinna trafić do sekcji dziecięcej? Zastanawiam się gdzie mogłabym iść w tych przykrótkich rękawach i rozchodzącym się dekolcie, który na dodatek odsłania stanik

Sukienka. Ta również nie przypadła mi do gustu. Jako sama bluzka, może ale jako sukienka to zupełnie nie mój styl. Zresztą przypomina mi jakiś taki smutny okres w historii mody, bardziej lata 80-te i mundurki szkolne albo dr Quinn niż czarno-białe fotografie z danych czasów.

Ani kolory, ani wygląd tego zestawu na modelce nie zachęcają. Może jak za jakiś czas siądę do tego numeru raz jeszcze dostrzegę w tym potencjał.

Wykrój może być ciekawy z innym zestawieniem materiałów.

Zwykła bluzka z raglanowymi rękawami i szalem. Bez szala - zwykła bluzka z raglanowymi rękawami. W sumie to może nawet czegoś takiego potrzebuję?

Moda w dużych rozmiarach:


Moda dziecięca:


4 komentarze:

  1. oj oj chyba nie kupię tej Burdy...
    ja generalnie kupowanie jej zarzuciłam, ale nie wykluczam, że kiedyś mnie olśni jakaś ich kreacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba teraz najbardziej oczekuję na nową Annę, bo według moich obliczeń właśnie mija kwartał od poprzedniego numeru.

      Usuń
    2. Aaa rzeczywiście - no to teraz przez ciebie też zacznę znowu męczyć mojego ulubionego sklepikarza czy już jest :D hehehe

      Usuń
    3. Ha ha - ja już męczyłam w moim kiosku :-) Póki co jeszcze wszędzie leży "stara" Anna - i w Empiku i w Inmedio i w kioskach. Myślę że Anna pojawi się mniej więcej w tym samym momencie co Burda.

      Usuń